щомісячна електронна газета "Дошколярик"
Випуск підготували: вихователь-методист Прокопенко Людмила Вікторівна, практичний психолог Поліщук Таміла Володимирівна
Тема випуску:
Все про Нову українську школу (НУШ)
НУШ - це школа, до якої приємно ходити учням. Тут прислухаються до їхньої думки, вчать критично мислити, небоятись висловлювати власну думку.
Головна ідея Нової Української Школи - компетентнісне навчання. Це означає, що учні не просто будуть набувати знань, а вчитимуться використовувати їх на практиці й опановувати навички.
Навчання в початковій школі буде інтегрованим - предмети будуть об'єднуватись довкола цікавих для дитини тем чи проблем.
Дітям потрібно буде вміти працювати в команді й співпрацювати один з одним. При чому школярі не просто разом розв'язуватимуть математичні приклади, а робитимуть проекти і спільно шкутимуть рішення проблем.
ВМІННЯ ВЧИТИСЯ - це ще одна навичка, яка стане в пригоді кожній людині. Адже у світі, який швидко змінюється, пострібно не відставати а значить самостійно навчатись.
В НУШ діти часто навчатимуться, граючись. Діти опановуватимуть той самий навчальний матеріал, але в інший спосіб. Через гру (тобто моделювання ситуації із додаванням руху й творчих завдань) учні зможуть дізнатися набагато більше.
Першокласників навчатимуть за допомогою наборів LEGO. Навчання в НУШ побудоване на дослідженнях: дитина самостійно шукатиме відповіді на запитання, осмислюватиме вивчене, а вчител допомагатиме їй у цьому.
Під час ранкової зустрічі діти обговорують свій емоційний стан, актуальні питання класного і шкільного життя, або ж просто говоритимуть на цікаві їм теми.
Дітям пропонуватимуть висловлювати свої почуття і думки, слухати один одного, не робити іншим людям того, що їм не приємно.
У початковій школі пропонується інтергрувати (тобто об'єднати) предмети. Наприклад, рослини вивчатимуть не тільки з точки зору ботаніки, а й з природи, екології, математики, мови й літератури.
У першому і другому класах не буде балів, а протягом усього навчання пропонується використовувати вербальне оцінювання. Не каратимуть за помилки, а спонукатимуть дитину самостійно їх виправити. Відсутність страху перед помилкою - це запорука того. що дитина залишатиметься вмотивованою, навіть якщо їй щось не вдаватиметься.
Учитель і дитина - це партнери, тому рішення щодо роботи на уроці вони приймають спільно. Своїми запитаннями дитина може спрямувати урок, а правила поведінки в школі та за її межами вчителі й учні будуть відпрацьовувати разом.
Коментарi