По завершенню дослідно-експериментальної роботи, з вересня 2011 року, програма професора Л.О. Калмикової “Розвиток мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку: діагностико-розвивальна програма” почала впроваджуватися в старших групах ЗДО №29 як інновація.


/Files/images/eksperiment/nnovatsya/DSCN2338.JPG /Files/images/eksperiment/nnovatsya/DSCN2357.JPG

Протягом 2011 року методистом ММЦ Зубко Т.А. вивчався досвід роботи вихователя-методиста ЗДО №29 Прокопенко Л.В. з проблеми «Методичний супровід дослідно-експериментальної роботи». Для ознайомлення педагогічної громадськості міста з даним досвідом роботи Людмилою Вікторівною була проведена ділова гра «Академія експериментальних наук».

/Files/images/eksperiment/semnar_metodisti/DSCN2376.JPG /Files/images/eksperiment/semnar_metodisti/DSCN2380.JPG

/Files/images/eksperiment/semnar_metodisti/DSCN2381.JPG /Files/images/eksperiment/semnar_metodisti/DSCN2416.JPG

Як підсумок були випущені методичні рекомендації на тему «Дослідно-експериментальна робота в дошкільному навчальному закладі», автори директор ЗДО №29 Бондаренко Т.В. та вихователь-методист Прокопенко Л.В. (протокол №1 від 26.09.2012 року).

/Files/images/eksperiment/фото.jpg

Протягом 2011-2012 року вдосконалено планування вихователями та практичним психологом навчально-пізнавальної діяльності та поповнено каталог дидактичних мовленнєвих ігор.

/Files/images/eksperiment/did_gri/DSCN1173.JPG /Files/images/eksperiment/did_gri/DSCN1167.JPG

Через два роки, напрацювавши певний досвід за даною інновацією, 04 лютого 2014 року в закладі пройшло засідання «Педагогічної шкатулки» з проблеми «Актуалізація та ефективність застосування психолінгвотерапевтичних технологій розвитку мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку як результат дослідно-експериментальної роботи», в ході якого педагогічний колектив ЗДО КТ №29 поділився досвідом роботи з іншими закладами. До уваги запрошених колег була представлена розвага з використанням психолінгвотерапевтичних технологій розвитку мовленнєвої діяльності дітей «Казка все зробити може – світ пізнати допоможе» (проведена вихователем Хорлуновою І.М.), виступ директора Бондаренко Т.В. на тему «Створення сучасного інноваційного простору в ЗДО», а також представлення методичного супроводу, зокрема методичні рекомендації, дидактичні ігри тощо.

/Files/images/eksperiment/shkatulka/DSCN0993.JPG /Files/images/eksperiment/shkatulka/DSCN1003.JPG

/Files/images/eksperiment/shkatulka/DSCN0908.JPG /Files/images/eksperiment/shkatulka/DSCN0911.JPG

/Files/images/eksperiment/shkatulka/DSCN0913.JPG /Files/images/eksperiment/shkatulka/DSCN0915.JPG

/Files/images/eksperiment/shkatulka/DSCN0917.JPG /Files/images/eksperiment/shkatulka/DSCN0920.JPG

/Files/images/eksperiment/shkatulka/DSCN0923.JPG /Files/images/eksperiment/shkatulka/DSCN0972.JPG

24 листопада 2015 р. в Чернігівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти ім. К.Д.Ушинського відбувся семінар для спеціалістів відділів (управлінь) освіти райдержадміністрацій, міських рад, методистів районних (міських) методичних кабінетів (центрів) із питань дошкільної освіти з проблеми «Формування мовної особистості дитини дошкільного віку». На даному семінарі з досвіду роботи закладу виступила директор ЗДО №29 Бондаренко Тетяна Володимирівна,яка презентувала напрацювання педагогів в режимі інновації як результат дослідно-експериментальної діяльності з теми «Розвиток мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку».

/Files/images/eksperiment/32490185.jpg

04 грудня 2015 року на базі ЗДО №29 пройшло засідання навчально-методичної мозаїки з проблеми «Діагностико-корекційна робота мовного розвитку дитини дошкільного віку», в ході якого вихователь-методист Прокопенко Л.В. презентувала матеріали з досвіду впровадження діагностичного етапу інновації професора Лариси Олександрівни Калмикової.

/Files/images/eksperiment/DSCN0610.JPG /Files/images/eksperiment/DSCN0615.JPG

/Files/images/eksperiment/DSCN0649.JPG

Рецензування є важливою частиною сучасного наукового процесу. Тому Бондаренко Тетяна Володимирівна, директор ЗДО №29, стала рецензентом навчально-методичного посібника професора Лариси Олександрівни Калмикової «Формування у дітей старшого дошкільного віку мовленнєвої діяльності: діагностико-розвивальний комплекс». У даному посібнику висвітлюється методика діагностики дитячого мовлення і передбачувані рівні його розвинутості, що пройшла апробацію в ході дослідно-експериментальної діяльності в ЗДО №29. Даний посібник схвалено для використання в ЗДО комісією з дошкільної педагогіки і психології НМР з питань освіти МОН України (лист ІМЗО від 13.06.2016 року №2.1/12-Г-362).

/Files/images/eksperiment/CAM00145.jpg

/Files/images/eksperiment/CAM00148.jpg

В 2017 році директором закладу Бондаренко Т.В. у співавторстві з вихователем-методистом Прокопенко Л.В. підготовлені методичні рекомендації на тему «Діагностування мовленнєвої діяльності дітей старшого дошкільного віку за методикою Л.О. Калмикової», які схвалені рішенням науково-методичної ради ЧОІППО (протокол №3 від 25.05.2017 року).

/Files/images/eksperiment/методичка.jpg

Також у 2017 році завершилося вивчення перспективного педагогічного досвіду директора ЗДО №29 Бондаренко Т.В. методистом відділу дошкільного виховання ЧОІППО ім. К.Д. Ушинського Жеребцовою Н.М. з проблеми «Управлінсько-методичний супровід організації та проведення діагностично-корекційної роботи щодо формування мовної особистості дитини дошкільного віку». 25 травня 2017 року відбулася презентація досвіду роботи Тетяни Володимирівни на засіданні вченої ради ЧОІППО.

/Files/images/eksperiment/image-0-02-05-ba3071f813620ceb9719f163e0e4db67b098a29c2cbf07123cf36acf08e6d04d-V.jpeg

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.