ігри для приміщень

/Files/images/fzkultura/anmashk/9976283.png

Несприятлива погода не дозволяє дітям грати на вулиці?

Вони рвуться на свіже повітря, а ви не знаєте, як їх зупинити?

На цій сторінці я пропоную Вам декілька ігор-розваг для захоплюючої подорожі в країну Здоров'я та Радості. Адже цікаві ігри в колі люблячої дружної сім'ї - запорука психологічного та фізичного здоров'я наших діток.

/Files/images/blestyashk/1540459794.gif

Музейна статуя

Завмираємо в позі статуї й непомітно змінюємось.

Діти збираються в одній кімнаті під назвою "музей". Одна дитина стає ведучим, виходить з кімнати, рахує до 10-ти або 20-ти й повертається.

У цей час гравці приймають різні пози й завмирають як музейні статуї. Входить ведучий, оглядає музейні експонати й поводиться так, як турист. "Статуї" намагаються змінити своє положення непомітно для ведучого. Якщо ведучий зауважує рух "статуї", вона оживає і стає туристом. гра продовжується, доки не залишиться одна "статуя".

Гравець- "статуя", який залишився переможцем, стає ведучим у наступному раунді.

/Files/images/blestyashk/1540459794.gif

Абракадабра

Гра на уважність

Дорослий ховає певний предмет (яскраву хустинку), а решта гравців виходять в іншу кімнату.

Той, хто ховає, бере хустинку й ховає її в кімнаті так, щоб її маленький фрагмент залишався на видному місці, визирав звідки-небудь.

Решта гравців входять до кімнати й шукають заховану хустинку. Гравці не можуть нічого чіпати руками, а шукати можна тільки очима.

Після того, як гравець побачив хустинку. він вигукує: "Абракадабра!" але не каже іншим, де сховок.

Решта гравців продовжують шукати хустинку й теж вигукують: "Абракадабра!", коли знаходять її.

Всі гравці повинні знайти хустинку, а той гравець, який знайшов її перший, буде ховати в наступному раунді.

/Files/images/blestyashk/1540459794.gif

кольорова кімната

Ваші діти під час цієї гри "знайдуть" у приміщенні всі кольори веселки.

Усі діти стають у коло, а один учасник-ведучий, стає в центрі кола. Ведучий називає будь-який колір на свій розсуд.

Решта гравців, які стоять у колі, розбігаються по всій кімнаті. Їх завдання - швидше за всіх знайти в кімнаті предмет такого ж кольору, який назвав ведучий.

Перемагає той учасник, який швидше за всіх знайде відповідний предмет. Він стає ведучим у наступному турі.

/Files/images/blestyashk/1540459794.gif

качка й гусак

Увага та швидкість.

Діти, крім одного, сідають в коло обличчям до центра зі схрещеними ногами.

Гравець, який не сидить у колі - "гусак".

"Гусак" ходить по колу і торкається рукою голови кожного учасника, кажучи при цьому слово - "Качка".

У будь-який момент "гусак" може торкнутися чергового учасника і сказати слово - "Гусак", а не "Качка".

Той, кого назвали "гусаком" швидко піднімається і бідить за "старим гусаком".

Завдання "старого гусака" - пробігти по колу так, щоб його не наздогнав "новий гусак" і зайняти його місце в колі.

Якщо все-таки "новий гусак" наздогнав "старого", то він займає "своє" місце, а "старий гусак" знову водить.

Якщо "новий гусак" не наздогнав "старого", водить "новий гусак".

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.